Sejauh Mana Nombor Bermakna Bagi Anda

Bagi yang tak tahu bagaimana nak memohon nombor pendaftaran kenderaan, JPJ telah mengeluarkan panduan lengkap berkenaan perkara itu.

Semasa aku beli nombor Honda Civic aku tu (aku beli nombor murah ajer huhu), aku terpandang kat dinding JPJ ada senarai tender nombor yang dah dimenangi. Fuh, korang tengok la sendiri harga nombor-nombor tuh.  Ada yang lahir tahun 1988 pun beli nombor puluh-puluh ribu!

 

Senarai harga nombor WRS

Senarai harga nombor WRS

Related posts:

  1. Nak Beli Motor Mana Satu?
  2. Tip Dapatkan Harga Motor Lebih Murah

3 thoughts on “Sejauh Mana Nombor Bermakna Bagi Anda

  1. yang penting ader no….
    kirenyer motor tu dah didaftar…..
    pephal blakang citer senang nk jawab… maklum lahhhh LC…
    THE HOTTEST CUB MOTOR….

      

  2. Saya berminat dengan KAWASAKI 250R S.E.
    Berapa harganya dan D/payment.
    Loan berapa % dan berapa % interest..?

      

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>